Časté otázky
Tady najdete odpovědi na nejčastější otázky ohledně nákupu na Jabkobazaru. Pokud nenajdete to, co hledáte, napište na jaroslav.jakub@seznam.cz.
Opravdu vám můžu vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu?
Ano, samozřejmě můžete, stejně jako u jakéhokoliv jiného e-shopu. Prosím myslete ale na to, že mě každé zasílání balíčku stojí poštovné. Pokud se stane, že si z rozmaru opakovaně objednáte balíčky a nikdy si je nevyzvednete, může se stát, že vám příště odmítnu zboží prodat. Stojí mě to zbytečné síly a peníze. Děkuji všem zodpovědným zákazníkům, kteří si to uvědomují a nakupují s rozmyslem.
Vztahuje se na zboží záruka?
Na zboží se vztahuje roční záruka - jedná se o prodej bazarových produktů. U některého zboží v naší nabídce je také přímo Apple záruka, to znamená, že zboží v případě problémů můžete dát přímo do Apple servisu.
Můžu si z vašeho zboží odečíst DPH?
Bohužel ne. Prodávám již použité zboží. Podle paragrafu 90 se jedná o zvláštní režim a nelze proto odečítat DPH.
Kde se dá zboží vyzvednout osobně?
V Hodoníně, po domluvě případně Brno či okolí. Osobní odběr si se mnou prosím domluvte ideálně před objednávkou nebo neprodleně po ní - stačí napsat na jaroslav.jakub@seznam.cz.
Píšete, že prodáváte použité zboží. U produktů ale často uvádíte, že jsou zcela nové. Jak to tedy je?
Jde opravdu o použité zboží. Často se ale stane, že jediný důvod, proč spadá do kategorie použité, je ten, že ho pouze někdo vybalil z originální krabičky. Případně bylo v provozu jen pár dní. Podle zákona jde tedy o použité zboží. U každého kusu je to však jinak, proto prosím pozorně čtěte popisky produktů.
Jak se přesvědčím, že vám můžu důvěřovat a vaše hodnocení je reálné?
Jinak než nákupem to nezjistíte. Snažím se vždy udělat maximum proto, aby byl zákazník spokojený. Ani jedno hodnocení, které zde na e-shopu vidíte, jsem si nenapsal sám. Dalo by mi to hodně práce :-) Pokud máte nějaké pochyby, zavolejte mi nebo napište e-mail. Případně máte vždy právo vrátit zboží do 14 dnů.
Majitel Jabkobazaru
Jaroslav Jakub